Pomocou tejto príručky sa rýchlo oboznámite so systémom Vtiger CRM 7. Cieľom tejto príručky je spojiť vedomosti o vlastnostiach a funkciách systému vtiger CRM s predajnými procesmi, ktoré sú definované spoločnosťami využívajúcimi systém CRM. Vysvetlíme si, ako nakonfigurovať systém podľa svojich potrieb a ako ho efektívne používať.
Veríme, že pre väčšinu používateľov a administrátorov systému vtiger CRM bude mať táto príručka prínos tým, že si prečíta príručku od začiatku až po koniec. Príručkou sme sa pokúsili uľahčiť Vám prácu s CRM systémom a vytvoriť podrobné kroky ktoré sú obohatené aj obrázkami s popisom. Dokument má progresívnu štruktúru, začínajúc základmi a pokračuje podrobnejšími detailami. Uvádzajú sa v ňom aj odkazy na iné užitočné zdroje. Názvy organizácií alebo kontaktov použité v príkladoch obsiahnutých v tejto príručke sú fiktívne. Akákoľvek podobnosť s existujúcimi spoločnosťami alebo osobami je čisto náhodná. Používanie softvéru vtiger CRM a súvisiacej používateľskej dokumentácie podlieha podmienkam príslušných licencií.
Vtiger 7 prichádza s prepracovanejším používateľským rozhraním, ktoré zjednodušuje navigáciu, spoluprácu a vyhľadávanie informácií. Hlavné zmeny oproti Vtiger 6:
- viac položiek v ponuke,
- rôzne hlavné menu pre rôzne tímy užívateľov,
- tabuľkové úpravy v zobrazeniach zoznamov,
- viac informácií v náhľade,
- pridávanie farieb pre jednoduchšie vyhľadávanie záznamov,
- prispôsobiteľné hlavičkové polia,
- centrum upozornení zobrazuje položky, ktoré potrebujú Vašu pozornosť,
- verejné označovanie / tagy,
- rozhranie a vzhľad UI,
- webové prílohy,
- prevencia proti duplicite,
- meni aplikácií,
- variabilné dane, poplatky a regióny.