Implementácia CRM systému pre Uhal trade s.r.o.

Firma Uhla Trade s.r.o, ktorá sa zaoberá predajom a servisom laserových gravírovacích zariadení hľadala CRM systém, ktorý by bol vhodný pre ich firmu a riešil ich interné procesy. V súčastnosti firma využíva systém Daylite. V danom systéme však chýbajú niektoré funkcie a tiež že daný systém nie je lokalizovaný do SK alebo CZ. Boli nám zaslané aj ďalšie požiadavky na CRM.

Požiadavky na CRM

EMAIL PREPOJENIE
– automaticky zber kontaktov z emailového klienta Thunderbird a priradenie emailu ku kontaktu (vidieť emailovú históriu)
ZÁKAZNÍCKE KONTAKTY
– ku kontaktu možnosť uložiť dokumenty pdf
– vidieť ho na mape – napr. integrácia s google maps
– ku kontaktu možnosť písať poznámky
– triediť kontakty do rôznych kategórii
CENOVÉ PONUKY
– jednoduché vytvorenie cenovej ponuky
– možnosť zadať obrázky ku jednotlivým položkám
– možnosť pridať sprievodných dokumentov ku cenovej ponuke – podrobný popis o firme a popis produktu, obchodné podmienky a pod.
AUTOMATIZÁCIA
– automatické posielanie emailov keď zákazník vyplní formulár z web stránky
– automatický zápis kontaktných údajov zákazníka, ktorý odoslal webový formulár do našej databázy
– ak pošlem zákazníkovi ponuku a on neodpovie, aby mu prišiel automaticky email s pripomienkou (napr po 7 dňoch)
– po odoslaní ponuky zákazníkovi, automaticky nastaviť pripomienku do kalendára napr iCal, ze sa máme zákazníkovi pripomenúť napr. po 7-mich dňoch
PREPOJENIA S INÝMI SYSTÉMAMI
– prepojenie z Prestashopom – automaticky zber kontaktných údajov registrovaných zákazníkov z eshopu
EMAIL MARKETING
– jednoduché vytváranie emailov, templates
– posielanie hromadných emailov, sprava emailov, odhlasovanie, reporty
Užívatelske rozhranie v CZ alebo v SK

Realizácia pomocou Vtiger CRM

Automatický zber kontaktov z emailového klienta

Vtiger CRM sa dokáže priamo napojiť na Vašu mailovú schránku pomocou IMAP protokolu prostredníctvom Mailového manažéra. Ten následne ponúka rôzne možnosti ako ďalej pracovať s došlým Emailom. Dá sa napríklad vytvoriť nový kontakt, nová úloha, nový Tiket alebo aktualizovať otvorený Tiket a mnohé ďalšie možnosti, ktoré sú opísané v našom manuály. CRM systém sa pomocou Mailoveho skenera dokáže pripojiť na Vašu mailovú adresu a vykonávať automatické úlohy ako napríklad zber kontaktov a teda nie je to závisle na klientovi (thunderbird, outlook, …)

Zákaznícke kontakty v CRM

Vrámci Vtiger CRM môžete evidovať viaceré typy kontaktov, ako napr. Prvé kontakty (Leads), Organizácie, Osoby a Dodávatelia. Ku každému kontaktu viete samozrejme priložiť akýkoľvek dokument, poznámku alebo komentár. Po zadaní adresy je možné daný kontakt vidieť pomocou Google maps. Taktiež je možné v CRM dané kontakty prideliť do rôznych kategórií a následne filtrovať.

Tvorba cenových ponúk

Vytvorenie cenovej ponuky vo Vtiger CRM je možné pomocou modulu Cenové ponuky. Najprv je dôležité si zaevidovať Produkty a Služby, ktorým nastavíte predajnú a prípadne aj nákupnú cenu. Dané cenové informácie pomôžu k rýchlejšej tvorbe cenových ponúk, objednávok alebo faktúr. Neskôr môžu slúžiť na reportovanie obchodných výsledkov vrámci CRM. K produktom je možné priložiť obrázky, ktoré sa neskôr dajú použiť pri tvorbe cenovej ponuky alebo dokonca aj katalógu. Vytvorenú cenovú ponuku viete generovať do PDF a poslať zákazníkovi priamo z CRM systému.

Automatizácia procesov pomocou CRM

Prvým bodom je vytvorenie webovského formulára, ktorý následne umiestnite na Vašu webovskú stránku. Tento bude následne prepojený s CRM systémom a dokáže automaticky ukladať kontaktné údaje potenciálneho zákazníka. Vtiger CRM ponúka možnosť tvorby formulára pomocou modulu Webové formuláre.

Tvorba webových formulárov

external

Sami si zadefinujete aké položky má daný formulár obsahovať a ktoré polia majú byť povinné pre odoslanie formulára. Potom si vygenerujete príslušný HTML kód, ktorý následne aplikujete na Vaše web stránky. Je jedno či používate niektorý z obľúbených CMS systémov ako WordPress, Joomla, vygenerovaný HTML kód viete použiť v ktoromkoľvek systéme.

external

Zasielanie notifikácií

Pre zasielanie notifikácií využijeme robustný nástroj na správu automatických procesov tzv. Workflows. Pre konkrétnu požiadavku klienta sme vytvorili pravidlo s nasledujúcim procesom. Po vytvorení prvého kontaktu (Leads) prostredníctvom webforms, automaticky pošle ďakovný email s katalógom produktov a jednak notifikáciu pre CRM používateľov, že bol vytvorený potenciálny zákazník.

Automatické procesy v CRM - Email notifikácia

Radi Vám pomôžeme s Vaším podnikaním

Sme stabilným partnerom takmer 15 rokov

Dohodnite si s nami online stretnutie a my Vám zanalyzujeme možnosti presunu Vášho biznisu do online priestoru

Share this post

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Za účelom čo najlepšieho využitia našich webových stránok používame cookies. Aby sme neporušili platné zákony, požadujeme váš výslovný súhlas.