Firma Uhla Trade s.r.o, ktorá sa zaoberá predajom a servisom laserových gravírovacích zariadení hľadala CRM systém, ktorý by bol vhodný pre ich firmu a riešil ich interné procesy. V súčastnosti firma využíva systém Daylite. V danom systéme však chýbajú niektoré funkcie a tiež že daný systém nie je lokalizovaný do SK alebo CZ. Boli nám zaslané aj ďalšie požiadavky na CRM.
Požiadavky na CRM
EMAIL PREPOJENIE
– automaticky zber kontaktov z emailového klienta Thunderbird a priradenie emailu ku kontaktu (vidieť emailovú históriu)
ZÁKAZNÍCKE KONTAKTY
– ku kontaktu možnosť uložiť dokumenty pdf
– vidieť ho na mape – napr. integrácia s google maps
– ku kontaktu možnosť písať poznámky
– triediť kontakty do rôznych kategórii
CENOVÉ PONUKY
– jednoduché vytvorenie cenovej ponuky
– možnosť zadať obrázky ku jednotlivým položkám
– možnosť pridať sprievodných dokumentov ku cenovej ponuke – podrobný popis o firme a popis produktu, obchodné podmienky a pod.
AUTOMATIZÁCIA
– automatické posielanie emailov keď zákazník vyplní formulár z web stránky
– automatický zápis kontaktných údajov zákazníka, ktorý odoslal webový formulár do našej databázy
– ak pošlem zákazníkovi ponuku a on neodpovie, aby mu prišiel automaticky email s pripomienkou (napr po 7 dňoch)
– po odoslaní ponuky zákazníkovi, automaticky nastaviť pripomienku do kalendára napr iCal, ze sa máme zákazníkovi pripomenúť napr. po 7-mich dňoch
PREPOJENIA S INÝMI SYSTÉMAMI
– prepojenie z Prestashopom – automaticky zber kontaktných údajov registrovaných zákazníkov z eshopu
EMAIL MARKETING
– jednoduché vytváranie emailov, templates
– posielanie hromadných emailov, sprava emailov, odhlasovanie, reporty
Užívatelske rozhranie v CZ alebo v SK
Realizácia pomocou Vtiger CRM
Automatický zber kontaktov z emailového klienta
Zákaznícke kontakty v CRM
Tvorba cenových ponúk
Automatizácia procesov pomocou CRM
Tvorba webových formulárov
Sami si zadefinujete aké položky má daný formulár obsahovať a ktoré polia majú byť povinné pre odoslanie formulára. Potom si vygenerujete príslušný HTML kód, ktorý následne aplikujete na Vaše web stránky. Je jedno či používate niektorý z obľúbených CMS systémov ako WordPress, Joomla, vygenerovaný HTML kód viete použiť v ktoromkoľvek systéme.
Zasielanie notifikácií
Pre zasielanie notifikácií využijeme robustný nástroj na správu automatických procesov tzv. Workflows. Pre konkrétnu požiadavku klienta sme vytvorili pravidlo s nasledujúcim procesom. Po vytvorení prvého kontaktu (Leads) prostredníctvom webforms, automaticky pošle ďakovný email s katalógom produktov a jednak notifikáciu pre CRM používateľov, že bol vytvorený potenciálny zákazník.
Pridaj komentár