Ďalší dôležitý krok je korektne nastaviť firemnú štruktúru a hierarchiu.
V jednoduchosti to znamená odpovedať si a nastaviť systém aby zodpovedal odpovediam na tieto otázky:
- Aké údaje môže vidieť daný užívateľ (zamestnanec)?
- Kto a aké údaje môže zmeniť?
- Kto a čo môže vymazať zo systému?
- Kto a čo môže vytvoriť v systéme?
Roly?
Roly sú zvyčajne štruktúrované ako organizačná schéma spoločnosti. Rola určuje pozíciu používateľov CRM v hierarchii a určuje operácie, ktoré môžu vykonávať v konkrétnych úlohách. V jednoduchosti je rola súbor práv, ktoré dostane užívateľ.
Načo sú teda profily?
Práva sa dajú prideliť rolám manuálne. Ale pri väčšej firemnej štruktúre to môže zaberať veľa času pridávať práva každej role manuálne. Profil je teda súbor používateľských práv, ktoré umožňujú prístup, zmenu alebo odstránenie údajov.
Kedy využijem skupiny?
Skupinu si môžeme predstaviť ako tím ľudí, ktorí majú na starosti rovnakú úlohu alebo sa majú starať o rovnakých zákazníkov. So skupinou teda ušetríme čas zdĺhavým pridávaním jednotlivcov k záznamu a využijeme na to Skupinu
Na čo slúžia globálne práva modulov?
Systém CRM Vám umožňuje nastaviť predvolené práva, ktoré sú platné pre celú organizáciu pokiaľ nie sú obmedzené vyššie spomínanými profilmi.
Pridaj komentár